av Skolevisioner | aug 7, 2019
GDPR – personvernforordningen – retningslinjer for spørsmål Klassetrivsel er utviklet for å gjennomføre ikke-anonyme trivselsundersøkelser på pedagogiske institusjoner/enheter. Bruken av Klassetrivsel er, som resten av institusjonen/enhetens virke, lagt under samme...
av Skolevisioner | apr 3, 2019
Grunnleggende om Klassetrivsel – Velkommen som bruker I dette forløp lærer du om hvordan du bruker Klassetrivsel og alle de funksjoner Klassetrivsel inneholder. Forløpet er delt opp i forskjellige tema – vi anbefaler du leser og ser videoer i alle temaene....
av Skolevisioner | apr 3, 2019
Byggesten i undersøgelser I «Byggesten i undersøgelser» beskriver vi de centrale elementer i det at opbygge en undersøgelse: Hvad du skal tage stilling til ved oprettelse: Formål Dato for sletning Er det en undersøgelse med eller uden lyd Hvilke...
av Skolevisioner | apr 3, 2019
Opprett undersøkelser Det er 3 muligheter når du vil opprette en undersøkelse. Trykk på knapp «Opprett undersøkelse» og velg mellom: Guidet: trinnvis oppsett Design selv Kopier Overveielser når du oppretter undersøkelser Vi anbefaler at en undersøkelse...
av Skolevisioner | apr 2, 2019
Legg deltakere til en undersøkelse Det overordnede formål med Klassetrivsel-undersøkelser er å få innblikk i trivselen for hver enkelt deltaker og for fellesskapet. Derfor legges deltakerne i grupper tilknyttet et fellesskap. Dette fellesskap kalles deltakergruppen,...
Recent Comments