av Skolevisioner | aug 7, 2019
GDPR – personvernforordningen – retningslinjer for spørsmål Klassetrivsel er utviklet for å gjennomføre ikke-anonyme trivselsundersøkelser på pedagogiske institusjoner/enheter. Bruken av Klassetrivsel er, som resten av institusjonen/enhetens virke, lagt under samme...
av Skolevisioner | apr 3, 2019
Grunnleggende om Klassetrivsel – Velkommen som bruker I dette forløp lærer du om hvordan du bruker Klassetrivsel og alle de funksjoner Klassetrivsel inneholder. Forløpet er delt opp i forskjellige tema – vi anbefaler du leser og ser videoer i alle temaene....
av Skolevisioner | apr 2, 2019
Legg deltakere til en undersøkelse Det overordnede formål med Klassetrivsel-undersøkelser er å få innblikk i trivselen for hver enkelt deltaker og for fellesskapet. Derfor legges deltakerne i grupper tilknyttet et fellesskap. Dette fellesskap kalles deltakergruppen,...
av Skolevisioner | apr 1, 2019
Administrasjon i Klassetrivsel Brukeradministrasjonen er en sentral og særlig viktig funksjon for institusjonens bruk av Klassetrivsel. Som brukeradministrator er det essensielt at du kjenner funksjonene og har overblikk over hvem som har rettighet til hva. Det er...
Recent Comments